دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

آماده باش اکیپ های آبفای خوزستان در پی بارش باران

آماده باش اکیپ های آبفای خوزستان در پی بارش باران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اینکه تمامی ایستگاه های پمپاژ برای دفع آب های سطحی در استان فعال هستند گفت: اکیپ های این شرکت نیز برای رفع آبگرفتگی احتمالی بر اثر بارندگی در آماده باش بسر می برند.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با وجود بارش باران از جمعه شب در بیشتر مناطق استان خوزستان تاکنون مشکلی از آبگرفتگی در سطح استان گزارش نشده است.
 
وی گفت: در صورت ادامه بارندگی با شدت بیشتر احتمال اینکه برخی نقاط استان خوزستان با مشکل مواجه شوند وجود دارد اما برای جلوگیری از هر گونه آبگرفتگی اکیپ های این شرکت در حالت آماده باش می باشند.
 
مدیرعامل آبفای خوزستان با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته وضعیت امسال شبکه فاضلاب و دفع آب های سطحی در استان خوزستان قابل مقایسه با سال گذشته نیست افزود: کارهای بسیار خوبی برای دفع بهتر فاضلاب و آب های سطحی در استان خوزستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد و تا پایان امسال شبکه فاضلاب و دفع آب های سطحی در خوزستان وضعیت بهتری نسبت به قبل خواهد داشت.
 
کرمی نژاد اظهار داشت: ۳۰۳ ایستگاه پمپاژ در اهواز فعال هستند تا کمترین مشکل را در زمان بارش باران شاهد باشیم.
 
وی افزود: شرکت آبفا خوزستان  اقدامات خوبی برای بهبود عملکرد پمپ ها و ایستگاه های پمپاژ آب انجام داده است  تا امسال کمترین مشکل را در فصل بارش باران داشته باشیم، اما کار ناتمام است و با اتمام این پروژه شرایط استان خوزستان از نظر شبکه فاضلاب و دفع آب های سطحی بسیار بهبود خواهد یافت.
 
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰) ۰۹:۰۰
http://www.abfakhz.ir/u/1oc
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید